Targi AB Innovation Days za nami

Klaudia Ciesielska
3 Min

Po raz pi?ty firma AB S.A. zorganizowa?a AB Innovation Days, czyli najwa?niejsze targi RTV/AGD bran?y dystrybucyjnej. Tegoroczne spotkanie odby?o si? w Miko?ajkach w Hotelu Go??biewski w dniach 16-17 czerwca 2018 r.

Jak co roku has?em przewodnim by?o „Zobacz ju? dzi?, co inni poka?? dopiero jutro”. Targi zosta?y otwarte przez Grzegorza Och?dzana, cz?onka zarz?du, dyrektora finansowego AB S.A., który przedstawi? zgromadzonym m.in. ofert? kategorii produktowych oraz zalety wspó?pracy z wroc?awskim dystrybutorem.

Ponad 50 wystawców zaprezentowa?o nowo?ci i rynkowe premiery RTV/AGD dost?pne w ofercie AB S.A. Odwiedzaj?cy wys?uchali równie? debat i dyskusji ekspertów, a tak?e liderów rynku. Przedstawiciele AB S.A. mówili m.in. o sieci franczyzowej Kakto, strategii dystrybutora odno?cie budowania kategorii AGD/RTV, czy o wsparciu partnerów w sprzeda?y online w postaci oferowanych narz?dzi e-commerce.

Jubileuszowe, ju? pi?te targi w trakcie ich trwania, jak i po ich zako?czeniu zebra?y bardzo pozytywne recenzje od naszych partnerów. Jest to dowód na to, ?e warto kontynuowa? nasz? strategi? rozwoju dystrybucji spoza obszaru IT. W segmencie AGD wzmacniamy ofert? dystrybucyjn? produktami na wy??czno??. Zaprezentowali?my te? szereg nowo?ci RTV, w tym np. telewizory 8K z inteligentnymi rozwi?zaniami SMART. Nie zapominamy te? o nowych kategoriach produktowych, takich jak akcesoria dla graczy, czy produkty Smart Home. Daj? one bowiem szans? na generowanie wy?szych mar? dla resellera oraz wyst?puje ich du?a ró?norodno?? i dost?pno?? towaru na rynku. Dzi?ki temu reseller mo?e zbudowa? dopasowan?, a jednocze?nie elastyczn? ofert? produktow? – mówi Patrycja Gawarecka, dyrektor sprzeda?y i marketingu w AB S.A.

Bardzo du?ym zainteresowaniem cieszy?y si? tak?e wyst?pienia i prezentacje dotycz?ce sieci franczyzowej Kakto, które oferuje sprz?t AGD/RTV.

W trakcie targów AB Innovation Days kilkuset go?ci odwiedzi?o stoiska wystawców, gdzie prezentowane by?y nie tylko nowo?ci produktowe, ale tak?e trendy rozwoju bran?y RTV/AGD. W telewizyjnym Studio AB, prowadzonym przez dziennikarza Macieja Kurzajewskiego, przeprowadzono rozmowy z ekspertami i liderami rynku. Targowa telewizja transmitowa?a tak?e aktualne wydarzenia odbywaj?ce si? przy stoisk wystawców, a wirtualna platforma s?u?y?a wymianie informacji na temat targów oraz komunikacji online z uczestnikami przed, w trakcie i po targach.

Zwie?czeniem targów AB Innovation Days by?a Gala, w trakcie której zaproszeni go?cie bawili si? w rytmie tanecznych przebojów legendarnego zespo?u Boney M.

Udostępnij
Redaktor Brandsit