Aplikacja Threads od Mety jest dost?pna w przegl?darce. Oczywi?cie, je?li nie korzystasz z niej w Unii Europejskiej

Klaudia Ciesielska
3 Min
?ród?o: Unplash/Muhammad Asyfaul

W erze, w której media spo?eczno?ciowe s? nieod??cznym elementem naszego ?ycia, ka?da nowa funkcja czy platforma staje si? przedmiotem zainteresowania milionów. Ostatnio firma Meta, wcze?niej znana jako Facebook, zrobi?a krok naprzód, udost?pniaj?c swoj? aplikacj? Threads w przegl?darce internetowej. Co wi?cej, to posuni?cie mo?e by? kluczowe dla przysz?o?ci Threads jako konkurenta dla innych gigantów mediów spo?eczno?ciowych.

B?yskawiczny start i spadek zainteresowania

Threads zadebiutowa?a z impetem 5 lipca, ale jej popularno?? szybko spad?a. Dane dotycz?ce u?ytkowania aplikacji by?y mniej obiecuj?ce ju? pod koniec tego samego miesi?ca. Udost?pnienie wersji przegl?darkowej jest odpowiedzi? na liczne pro?by u?ytkowników i mo?e by? prób? o?ywienia zainteresowania platform?.

Odpowied? na pro?by u?ytkowników

Adam Mosseri, szef Instagrama, który jest równie? cz??ci? ekosystemu Meta, wcze?niej wspomina? o mo?liwo?ci wersji internetowej Threads. Chocia? nie poda? konkretnej daty, jego ostatnie og?oszenia dotycz?ce nowych funkcji mog? sugerowa?, ?e firma intensywnie pracuje nad rozwojem aplikacji.

Wersja internetowa: co nowego?

Kilka tygodni temu, Mark Zuckerberg, za?o?yciel i CEO Meta, równie? zasugerowa?, ?e wersja internetowa jest w drodze. Co wi?cej, zdradzi?, ?e firma pracuje nad ulepszeniem funkcji wyszukiwania w Threads, która obecnie pozwala u?ytkownikom wyszukiwa? tylko wed?ug nazw u?ytkowników.

Konkurencja z Elonem Muskiem

Ciekawym aspektem jest to, ?e Threads zosta?a zaprojektowana jako g?ówny konkurent dla platformy X Elona Muska. Na razie jednak Threads nie zdaje si? odnosi? sukcesów w tej roli. Trzeba przyzna? Muskowi, ?e kontrolowany “kryzys” wizerunkowy spowodowany rebrandingiem z Twittera na X.com skutecznie zatrzyma? wzrost popularno?ci Threads, skupiaj?c uwag? absolutnie ka?dego zainteresowanego mediami spo?eczno?ciowymi jedynie wokó? swojej platformy. Je?li Musk w przysz?o?ci nie b?dzie odpycha? od X u?ytkowników i reklamodawców, to Threads mo?e nigdy nie osi?gn?? cho?by po?owy sukcesu dawnego Twittera. Kolejnym hamulcem w rozwoju Threads jest brak dost?pno?ci aplikacji w krajach europejskich ze wzgl?du na kwestie prywatno?ci. Z takimi przeciwno?ciami raczej trudno sobie radzi?, tym bardziej, ?e Musk tak ?atwo nie odda swojej korony lidera. 

Udost?pnienie Threads w przegl?darce internetowej to znacz?cy krok dla Meta w d??eniu do zwi?kszenia zainteresowania swoj? platform?. Czy jednak b?dzie to wystarczaj?ce, aby stawi? czo?a konkurencji i zaspokoi? potrzeby u?ytkowników? Tylko czas poka?e, ale jedno jest pewne: w dynamicznie zmieniaj?cym si? ?wiecie mediów spo?eczno?ciowych, Threads b?dzie musia?a nieustannie si? adaptowa?, aby pozosta? w grze.

Udostępnij
Redaktor Brandsit