Ukrai?ska spó?ka wspó?pracuje z twórcami polskiej aplikacji

Bartosz Martyka
4 Min

Rynek e-marketingu znajduje si? w stanie permanentnego rozwoju. Za zmianami z powodzeniem pod??aj? tak?e ukrai?skie grupy medialne. W?ród nich znajduje si? razom communications.

Ukrai?ska spó?ka z g?ówn? siedzib? w Kijowie, owoc ukrai?sko-brytyjskiej wspó?pracy w dziedzinie e-marketingu, zdobywa klientów na ca?ym rynku europejskim. Celem grupy komunikacyjnej jest tworzenie impulsów do rozwoju marek – tak aby firmy-klienci mog?y rozwija? si? jak najbardziej efektywnie. W Polsce razom communications da?a si? pozna? szerszemu gronu potencjalnych odbiorców po nawi?zaniu wspó?pracy z Qpony, liderem w?ród aplikacji umo?liwiaj?cych korzystanie z kuponów rabatowych. Jak przebiega ukrai?sko-polska wspó?praca i czym jeszcze mo?e pochwali? si? grupa Razom?

Ukrai?ska spó?ka i polski lider w?ród aplikacji mobilnych

Spó?ka Qpony zaczyna?a jako start-up za?o?ony przez trójk? studentów z Poznania. Obecnie Qpony jest liderem na rynku O2O (Online-to-Offline) w Polsce i ??czy pi?? aplikacji na urz?dzenie mobilne, z których ka?dego miesi?ca korzysta ??cznie oko?o 2,5 miliona osób. Wspó?praca z razom communications by?a nowym do?wiadczeniem dla obu stron – Razom to jedna z pierwszych firm na Ukrainie reklamuj?cych si? w Qpony. Specyfika polskiej aplikacji, zak?adaj?ca interakcj? u?ytkownika podczas trybu „Zakupy”, odró?nia Qpony od Facebooka i Google. Sprawia, ?e potencjalni klienci staj? si? bardziej lojalni wobec reklamy. Twórcy polskiej spó?ki w dalszym ci?gu inwestuj? za wschodni? granic?, staj?c si? liderami w?ród mobilnych agregatorów dyskontowych „Rabaty i akcje supermarketów”. Tomasz Jab?o?ski, prezes Qpony, komentuj?c dotychczasow? wspó?prac? razom communications, podkre?la? mi?dzy innymi ci?g?y rozwój technologiczny ukrai?skiego partnera: – Nasz wybór na korzy?? grupy Razom jest logiczny i przewidywalny. Po pierwsze, firma Razom aktywnie rozwija si?? technologicznie, wykorzystuj?c innowacje w kampaniach reklamowych dla swoich klientów. Po drugie, aktywnie wspó?pracujemy na polskim rynku z agencjami Havas Media, Universal McCann i Initiative. Poniewa? na Ukrainie agencje te s? cz??ci? razom communications, zdecydowali?my, ?e b?dziemy wspó?pracowa? ze wszystkimi firmami grupy – mówi Jab?o?ski. Dla przedstawicieli Razom dzia?anie wraz z Qpony wydaje si? by? naturalnym wyborem, podyktowanym wspólnymi celami: – Z Qpony ??czy nas nie tylko wspó?praca na rynkach europejskich, ale tak?e zainteresowanie nowymi rozwi?zaniami marketingowymi, które pomagaj?? naszym klientom jak najefektywniej prowadzi? biznes – mówi Alina Rul, Chief Digital Buying Officer grupy razom communications.

Kampanie ukrai?skiej grupy medialnej

Poza udan? wspó?prac? z Qpony Razom – wraz z Initiative, Unilever Ukraine i British American Tobacco (BAT) – mo?e si? te? pochwali? aktywno?ci? w aplikacji „Rabaty i promocje”, która nale?y do polskiej grupy mobilnej Qpony/Blix. Inny g?o?ny sukces Razom to kampania „Domestos Chat-bot”. – W ramach kampanii Unilever „Domestos Chat-bot” u?ywali?my dwóch najpopularniejszych formatów – AdInsert, Native. Najlepszy wynik pokaza? format Native, dzi?ki któremu uda?o nam si? zwi?kszy? liczb? planowanych konwersji o 70% – mówi Alina Rul. Sukcesem zako?czy?y si? te? dzia?ania marketingowe prowadzone dla marki GLO – ich efekty przeros?y oczekiwania twórców. – Otrzymali?my o 61% wi?cej konwersji w porównaniu z planem, realizuj?c cel sprzeda?y podczas Black Friday – komentuje Rul.

Kampanie razom communications warto obserwowa? jako przyk?ad dzia?a? grupy medialnej, która wie, jak porusza? si? po ci?gle zmieniaj?cym si? rynku e-marketingu. Wspó?praca z Qpony dobrze wró?y przysz?o?ci ukrai?sko-brytyjskiej firmy.

Udostępnij
Posiada wieloletnie do?wiadczenie w PR, przedsi?biorca, by?y reseller i programista. Specjalizuje si? w zarz?dzaniu strategicznym.