Unity Group, firma zajmuj?ca si? cyfrow? transformacj? handlu, og?osi?a zmian? nazwy na Univio, co jest cz??ci? szerszej strategii ekspansji na rynki mi?dzynarodowe. G?ówne cele nowej marki to konsolidacja dotychczasowych dzia?a? i przygotowanie do przysz?ych przej?? oraz rozwoju na nowych rynkach europejskich. Przemianowanie na Univio to krok w kierunku zabezpieczenia marki na arenie mi?dzynarodowej oraz zwi?kszenia rozpoznawalno?ci poza Polsk?, w szczególno?ci na rynku DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria).
Jak podano w komunikacie prasowym, zmiana nazwy wi??e si? z dynamiczn? transformacj? wewn?trzn? firmy. Grzegorz Kuczy?ski, CEO i jeden z za?o?ycieli Univio, podkre?li?, ?e rebranding to symbol nowej si?y przedsi?biorstwa, odzwierciedlaj?cy jego ambicje dynamicznego rozwoju. „Nowa nazwa to symbol nowej si?y, odzwierciedlaj?cy nasze ambicje dynamicznego rozwoju firmy w najbli?szych latach oraz otwarcia na nowe mo?liwo?ci.” – zaznaczy? Kuczy?ski.
Univio planuje konsolidacj? marek i zespo?ów, które do??czy?y do grupy w ostatnich latach, takich jak Global4Net i AllWins. Celem jest maksymalizacja synergii wewn?trz organizacji, co ma przyczyni? si? do efektywniejszego wykorzystania zasobów i u?atwi? adaptacj? do wymaga? nowych rynków. Marka d??y do wzmocnienia swojej pozycji poprzez organiczny rozwój, fuzje i przej?cia (M&A). Univio b?dzie tak?e kontynuowa? wspó?prac? z kluczowymi partnerami technologicznymi i biznesowymi.
„Skupiamy si? na rozwoju organicznym, który pozostaje priorytetem w strategii firmy. (…) Równocze?nie firma chce nadal aktywnie dzia?a? w obszarze fuzji i przej??, identyfikuj?c i integruj?c warto?ciowe podmioty, które mog? wzmocni? jej pozycj? na rynku” – powiedzia? Marek Lose, wspó?za?o?yciel firmy. Lose zaznaczy?, ?e Univio stawia na skalowanie dzia?alno?ci i wprowadzanie innowacji, co ma pozwoli? firmie na umocnienie si? jako lidera cyfrowej transformacji handlu na rynkach europejskich.
Z kolei Dominik Janes, managing partner odpowiedzialny za rozwój zagraniczny, wskaza?, ?e nowa nazwa ma na celu wsparcie dzia?alno?ci mi?dzynarodowej. „Univio to marka, która pozwoli nam na dynamiczny wzrost na rynkach zagranicznych, gdzie widzimy znaczne mo?liwo?ci rozwoju” – podkre?li? Janes. Firma koncentruje si? obecnie na rynkach niemieckoj?zycznych, ale zapowiada ekspansj? na inne rynki europejskie.
Od momentu powstania w 1997 roku, Univio (wcze?niej Unity Group) specjalizuje si? w projektach cyfrowej transformacji dla czo?owych marek. W?ród klientów firmy znajduj? si? takie firmy jak RTV Euro AGD, Leroy Merlin, Nestle, McDonald’s, Volkswagen Group Polska oraz wiele innych. Firma, dzi?ki interdyscyplinarnemu zespo?owi ekspertów, realizuje projekty o du?ym znaczeniu dla rozwoju handlu cyfrowego, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.
Zmiana nazwy na Univio to nie tylko rebranding, ale tak?e strategiczny krok, który przygotowuje firm? na dynamiczn? ekspansj? mi?dzynarodow? oraz przysz?e fuzje i przej?cia. Firma widzi w tym procesie ogromny potencja? do wzmocnienia swojej pozycji jako lidera innowacyjnych rozwi?za? technologicznych dla sektora handlu w Europie.