Firma Veeam Software poinformowa?a o uzyskaniu wska?nika NPS (Net Promotor Score) na poziomie 73 w najnowszym badaniu przeprowadzonym przez niezale?ny instytut badawczy. Wynik ten plasuje firm? Veeam powy?ej najwi?kszych i najbardziej cenionych ?wiatowych marek pod wzgl?dem zadowolenia klientów i jest 3,5 razy wy?szy od ?redniej w bran?y.
Gdy naprawd? lubimy jaki? produkt czy mark?, cz?sto polecamy j? naszym znajomym. Kluczowym elementem NPS jest gotowo?? klienta do rekomendowania produktów lub us?ug innym. Uczestnikom badania zadano proste pytanie: Jak bardzo prawdopodobne jest, ?e poleci?by Pan firm? Veeam znajomemu? Wyniki mówi? same za siebie. Ogólny wynik NPS na poziomie 73 oznacza, ?e zadowolenie klientów firmy Veeam jest znacznie wy?sze ni? u jakiegokolwiek innego dostawcy w naszej bran?y. Zdobywaj?c 133 klientów dziennie przy ogólnej liczbie ponad 300 tys. klientów, pracownicy i partnerzy firmy Veeam mog? by? dumni z tego wyró?nienia. Podkre?lamy, ?e nasze entuzjastyczne nastawienie na klienta przynosi korzy?ci – powiedzia? Peter McKay, dyrektor generalny i prezes firmy Veeam.Â
Aby jeszcze dok?adniej zobrazowa? poziom satysfakcji ze strony klientów na temat produktów i us?ug firmy Veeam, uczestnicy zostali zapytani o kilka wa?nych aspektów. Podstawowe kluczowe wska?niki efektywno?ci (Key Performance Indicators, KPIs) utrzymywa?y si? na wysokim poziomie w 2018 r., osi?gaj?c ponad 9 punktów w skali od 1 do 10 w prawie wszystkich kategoriach:
- 91% klientów firmy Veeam jest w pe?ni zadowolonych z firmy Veeam jako dostawcy oprogramowania.
- 91% klientów firmy Veeam poleci?oby rozwi?zania Veeam swoim przyjacio?om i kolegom.
- 91% klientów firmy Veeam planuje przed?u?y? umow? po jej wyga?ni?ciu.
- 89% klientów firmy Veeam jest w pe?ni zadowolonych z funkcji i funkcjonalno?ci oferowanych przez rozwi?zania Veeam, z których korzystaj?.