Vobis stawia na omnichannel

Klaudia Ciesielska
2 Min

Vobis obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji wdra?a now?, kompleksow? strategi? maksymalizacji sprzeda?y. Stawia na spójno?? dzia?a? online i offline, maksymalizacj? konwersji w e-sklepie, a tak?e zmian? sposobu zarz?dzania sklepami partnerskimi.

Urodziny to okazja nie tylko do podsumowania dotychczasowych dzia?a?, lecz równie? do przedstawienia dalszych planów rozwoju.

?ukasz Dybka
?ukasz Dybka

Wraz z obchodem 25-lecia istnienia planujemy wdro?y? strategi? maksymalizacji sprzeda?y opartej na trzech g?ównych filarach: szerokiej ofercie produktowej, budowaniu user experience i spersonalizowanemu dotarciu do klienta. Do ko?ca 2017 r. planujemy te? przekszta?cenie 3 sklepów partnerskich w sklepy agencyjne, aby wspomniana strategia mog?a by? realizowana w formie omnichannel, z zachowaniem spójno?ci w kana?ach e-commerce i retail. – ?ukasz Dybka, dyrektor dzia?u e-commerce i sprzeda?y detalicznej w kanale Vobis

Nowo przyj?ta strategia ma mie? wyra?ny wp?yw na wyniki finansowe Vobis. Marka przewiduje, ?e dzi?ki niej dwukrotnie zwi?kszy swoje obroty.

W kierunku nowoczesnej sprzeda?y internetowej

Vobis rozpocz?? dzia?alno?? e-commerce w 2006 r., kiedy to zosta? uruchomiony sklep internetowy pod domen? „Vobis.pl”. W celu realizacji nowej strategii sprzeda?y, strona sklepu uleg?a przeprojektowaniu,  aby wraz z nowym wygl?dem zyska? dodatkowe funkcjonalno?ci.

Oprócz wdro?enia RWD marka chce podnie?? wspó?czynnik konwersji swojego sklepu internetowego poprzez zastosowanie mechanizmów automatyzacji marketingu oraz mocniejsz? personalizacj? rekomendacji produktowych.

Wa?na wspó?praca

25 lat istnienia na polskim rynku jest tak?e dobr? okazj? do przypomnienia o dzia?alno?ci sieci sklepów partnerskich Vobis Partner. W ramach kooperacji Vobis dostarcza swoim partnerom produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach, oferuje pe?en branding lokalu, a tak?e mo?liwo?? wspólnej reklamy. Z okazji urodzin, Vobis wraz z takimi markami jak m.in. Samsung, Apple, Microsoft, Lenovo, Asus, Epson, Nokia, Fellowes, Braun czy Zelmer organizuje konkurs, w którym przez dwa tygodnie klienci b?d? mogli naby? urz?dzenia z oferty topowych producentów w konkurencyjnej, urodzinowej cenie 25 z?. Start konkursu zaplanowany jest na 16 sierpnia br.

Udostępnij
Redaktor Brandsit