Xerox rozszerzy? swoje rosn?ce portfolio oprogramowania poprzez przej?cie CareAR – firmy oferuj?cej platform? wsparcia rozszerzonej rzeczywisto?ci (AR). Dzi?ki niej pracownicy mog? mie? natychmiastowy dost?p do specjalistycznej wiedzy, pogl?du wykonywanej pracy i to w czasie rzeczywistym.
Obecnie jedna trzecia zg?osze? serwisowych na miejscu wymaga zdalnej pomocy ekspertów w celu rozwi?zania problemów. Nie s? oni jednak w stanie skutecznie przekaza? kontekstu sytuacji. W efekcie tego klienci odczuwaj? opó?nienia w komunikacji, denerwuj? si?, w zwi?zku z tym ich utrzymanie jest nie lada wyzwaniem. Ponadto, warto zaznaczy?, ?e unieruchomienie maszyn w celu naprawy problemu mo?e by? bardzo kosztowne – w zale?no?ci od wielko?ci firmy, straty mog? si?ga? od 300 000 do 5 milionów dolarów za godzin?. Oprogramowanie CareAR™ pozwala pracownikom w sposób ca?kowicie zdalny przekazywa? informacje np. na temat problemów oraz w czasie rzeczywistym wskazywa? rozwi?zanie. Jest to mo?liwe dzi?ki po??czonemu zestawowi narz?dzi AR, wykorzystuj?cych do pracy komputery stacjonarne, urz?dzenia mobilne czy rozwi?zania typu smart glass (inteligentne szk?o).
– Nasze oprogramowanie odpowiada na najwi?ksze potrzeby klientów – zarz?dzanie tre?ci?, transformacj? cyfrow? i spersonalizowan? komunikacj?. Teraz dodali?my do tego rzeczywisto?? rozszerzon? klasy enterprise – t?umaczy Steve Bandrowczak, prezes i dyrektor ds. operacyjnych w firmie Xerox. – ??cz?c DocuShare®, XMPie i CareAR, stworzyli?my software’owy biznes, który zarówno razem, jak i osobno, jest w stanie wspiera? szeroki zakres potrzeb klientów – dodaje.
CareAR jest najnowszym uzupe?nieniem portfolio rozwi?za? Xerox, które pomagaj? przedsi?biorstwom w cyfrowej transformacji. Obejmuj? one produkty do automatyzacji i centralizacji, takie jak DocuShare, czy platform? do zarz?dzania tre?ci? zapewniaj?c? solidne narz?dzia do automatyzacji procesów i wspierania transformacji cyfrowej w chmurze. W ofercie jest tak?e XMPie – elastyczna technologia umo?liwiaj?ca dostosowanie i personalizacj? zasobów w punktach styku z klientem, zarówno online, jak i offline, w celu pe?nej integracji kampanii marketingowej.
Integracja CareAR z ServiceNow
Jak wskazuje Michael Ramsey, wiceprezes Customer Workflow Product Management w ServiceNow, oprogramowanie CareAR wykorzystuj?ce rozszerzon? rzeczywisto?? jest zintegrowane i certyfikowane z us?ug?. Pomaga klientom zdalnie przegl?da? i rozwi?zywa? problemy.
- Przej?cie tej technologii przez Xerox mo?e pomóc w stworzeniu dalszych mo?liwo?ci unowocze?niania w obszarze us?ug, obs?ugi klienta i us?ug IT wykorzystuj?cych mo?liwo?ci Now Platform i CareAR. – dodaje Ramsey.
Z my?l? o wspólnych klientach ServiceNow wspó?pracuje obecnie z Deloitte w celu zintegrowania platformy CareAR dla ServiceNow® z systemami obs?ugi operacji i wsparcia przep?ywu pracy.
- Platforma CareAR firmy Xerox umo?liwia nam poszerzenie zasi?gu dzia?alno?ci o rynek us?ug ServiceNow – powiedzia? Asish Ramchandran, dyrektor Deloitte Consulting LLP. – CareAR stanowi kolejny krok w cyfrowej transformacji organizacji, a razem mamy mo?liwo?? dostarczania rozwi?za? nowej generacji, które zapewniaj? lepsze wyniki i przynosz? warto?? dla naszych wspólnych klientów.
Nowa ga??? dzia?alno?ci biznesowej po?wi?cona oprogramowaniu AR b?dzie prowadzona przez Sama Waicberga, wiceprezesa i dyrektora generalnego ds. Us?ug Cyfrowych w